Młody Shaman\Członek Rady
Siła - Odpowiada, za siłę ataków fizycznych. Osoba o sile 2x > od wytrzymałości wroga ma szanse na większe obrażenia. Osoba o sile 2x > od siły wroga ma szanse na udany kontratak, wychodząc z tego bez ran, a przy okazji zranić. Siłą fizyczną nie można zatrzymać ataków duchowych.
Wytrzymałość - Odpowiada za obronę, odporność na rany. Osoba o wytrzymałości 2x > od siły wroga ma szanse na otrzymanie mniejszych obrażeń lub wyjść z tego cało. Osoba o wytrzymałości 2x > od energii wroga ma szanse na mniejsze obrażenia lub wyjście z tego cało.
Szybkość - Odpowiada za prędkość poruszania się, szybkość reakcji, odpowiada też za szybkość naszych ataków. Osoba o szybkości 2x > od siły wroga ma szanse na uniknięcie go. Osoba o szybkości 2x > od energii ma szanse na uniknięcie ciosu. Osoba o szybkości 2x > od szybkości wroga ma szanse uciec, lub oddalić się.
Energia - Odpowiada za siłę duchową, umiejętności ducha. Osoba o energii 2x > od wytrzymałości wroga ma szanse na zadanie większych obrażeń. Osoba o energii 2x > od energii wroga ma szanse na udany kontratak, wychodząc z tego bez ran, a przy okazji zranić. Osoba o energii 2x > od siły wroga ma szanse na udany kontratak, wychodząc z tego bez ran, a przy okazji zranić.
Forijoku - Potrzebne do kontroli ducha, utrzymaniu jej i do używania umiejętności duchowych. 1 energia odpowiada 100 forijoku.
Offline